Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије (МЕФ)

MEF - Fakultet za 21. vek

2017

УПИС

ПрофесориБиографије професора

Милутин Пећић

Др Милутин Пећић

Лични подаци

  • ГОДИНА РОЂЕЊА И МЕСТО: 19.11.1978, Београд
  • МЕСТО СТАНОВАЊА: Београд
  • ПОРОДИЧНИ СТАТУС: Неожењен

Контакт

Е-ПОШТА:  pecic_milutin@yahoo.com 

Образовање и академска каријера

  • ИЗБОР У ЗВАЊЕ: Асистент у настави (2014), Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије
  • ДОКТОРАТ:  Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије (у току)
  • МАГИСТРАТУРА: Универзитет „Браћа Карић“ (2010)
  • ФАКУЛТЕТ: Универзитет „Браћа Карић“, Факултет за трговину и банкарство (2004)

Професионално искуство

  • Октобар 2012 – АЛФА УНИВЕРЗИТЕТ - Директор маркетинг службе
  • Март 2011 –  ДЕФУСЕ д.о.о.  -  Оснивач и власник
  • RAM4YOU д.о.о. - Оснивач и директор
  • ЦВС д.о.о – Саветник
  • Април 2002 - Јануар 2005. УНИВЕРЗИТЕТ „БРАЋА КАРИЋ“ – Менаџер универзитета за практичну наставу и односе са јавношћу (ПР)
  • Септембар 2000 –  Април 2002 - УНИВЕРЗИТЕТ „БРАЋА КАРИЋ”-  Асистент катедре за међународну сарадњу
  • Јун 1999  – Јул 2000 – МОБТЕЛ Д.О.О – Сарадник функције општих послова – администрација претплатничких уговора

Пројекти и чланство у организацијама

  • Удружење грађана ЕТНОС – Оснивач. Идеја: промовисање, заштита домаћих производа и домаћих робних марки
  • ЕТНО Сајам – Оснивач -  традиционално се одржава крајем јула сваке године на Златибору већ 10 година
  • Позоришни фестивал „Исидор Дубљевић“  Београд, - први студентски позоришни фестивал на отвореном (Стамбол капија, Калемегдан) у сарадњи са Скупштином града Београда у оквиру „Лето у Београду“
  • Главни уредник студентских новина „Визија“
  • ПР ДруштвоСрбије - члан од 2003
  • Оснивач и председник Асоцијације студената (АСТИБ) 
  • „Занај боље само најбоље” – пројекат у коме је главна теза координације активности асоцијације са центром за људске ресурсе првенствено са МОБТЕЛ-ом и БК групом, а потом и са осталим компанијама (помоћ студентима који желе посао и напредак у систему)
  • Имплементација пројекта развоја лојалности клијената са фокусом на високоплатежне клијенте (пројекат „Сунце“)