Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије (МЕФ)

ОбавештењаНовости

Case study тренинг / Foster + Svensson / Одржана обука


24. Октобар 2019 / 12:52    770 Views  

Центар за каријерно вођење МЕФ факултета увек брине о својим студентима и њиховом развоју и напредовању. Сарадња са Foster + Svensson компанијом омогућила је студентима case study тима МЕФ факултета да стекну знања и практична искуства кроз предавање и радионицу које ће им помоћи у развоју својих вештина које ће допринети case study тиму и развитку њихове професионалне каријере.

МЕФ факултет - Opportunity банка

Foster + Svensson компанија је модерна агенција за комуникације и адвертајзинг, коју чине посвећени и стручни људи са великим искуством у различитим индустријама. Основана је у Београду 2013. године и нуди услуге из области дигиталног маркетинга, дизајна, иновација, односа са јавношћу, изградње бренда и корпоративног идентитета и адвертајзинга. Агенцију чине већ исклесани професионалци са великим искуством у телекомуникацијама, банкарству, финансијама, нафтној индустрији, дизајну и трговини робом широке потрошње. Пословање је засновано на идејама које комбинују креативност, планирање, нове технологије и канале комуникација, траже одговоре, позивају на реакцију и самоодрживе су.

Тренинг case study тима одржан је 27.09.2019. године, а предавачи Владимир Суводолац (генерални директор Foster + Svensson) и Александар Николић (руководилац дигиталне комуникације) су детаљно приказали начин функционисања маркетиншке агенције у савременом пословању. Обука case study тима се састојала из три значајна сегмента а то је: предавање, представљање личних искустава Foster + Svensson компаније и задатка који су чланови case study тима решавали тимски и представљали предавачима. Циљ оваквих обука је повезивање привредне и академске заједнице и представља један од кључних сегмената друштвене одговорности и одрживог развоја – конституисање образованих, искусних и висококвалификованих професионалаца.

Студенти су показали позитивне реакције јер им је пружена прилика да надограде своје знање, чују искуства стручњака у области маркетинга и повезаних грана, да се сусретну са новим алатима и вештинама и какав приступ треба имати при доношењу битних одлука у пословању на конкурентном тржишту, у 21. веку. „Предавачи су показали ненадмашно знање и вештине презентовања сектора дигиталног маркетинга и сматрам да смо имали заиста јединствену прилику да научимо нешто ново и несвакидашње и да на тај начин унапредимо своје креативне вештине и развијемо неке сопствене идеје“ тим поводом је изјавио Небојша Кнежевић, капитен case study тима МЕФ факулетета.